02 d’abril 2008

012, enquesta i La Vanguardia

Avui amigues i amics blogaires us faré un petit megamix noticiari:
1. Agrair un altre cop als amics de La Vanguardia la deferència que tenen amb mi i que altre cop, com podeu veure al lateral esquerre a l'apartat "Pep Plana i La Vanguardia", hagin publicat un altre article meu (i ja en van 6 en un mes). Moltes gràcies! (article molt comentat al diari, per cert).
2. Comentar els resultats de l'enquesta i agrair la vostra participació malgrat que espero que aquesta augmenti en properes enquestes. Els resultats finals han estat 41% notícies de caire científic, tecnològic i de ciència-ficció, 35% notícies relacionades amb anècdotes d'exàmens, 23% notícies del món rural, turisme, vida familiar... un 17% notícies de caire polític i només un 6% han votat per altres qüestions menors.
Tindré en consideració els resultats de manera que com ja he fet aquesta setmana publicaré el màxim d'anècdotes i de ciència (espero més comentaris, però).
3. Els amics del 012... quin xou! Vaig trucar per verificar que una sol.licitud que vaig cursar per SMS estigués ja en tràmit i bé... primer espera una bona estona el rotllo de: prémer 1 per això, 2 per allò, etc.. i al final sentir que esperis per parlar amb algun operari.
I jo que espero i espero i de cop em diuen que tots estan ocupats i enlloc de seguir-me mantenint a l'espera els amics del 012 el que fan és penjar-te directe i dir-te que truquis passada una estona. Estafadors!
Torna a trucar doncs i torna a pagar establiment de trucada, el mateix ritual i torna a passar igual... no tens opció! Només resar i desitjar que t'atengui algun operador/a.
A la tercera vaig tenir aquesta sort, li explico la meva consulta i va i em diu que em passa amb el departament corresponent que ella no pot valorar això, em passa i ... sabeu què va passar? doncs si! tots els nostres operadors/es estan ocupats, pam... i altre cop penjada i tornem a començar.
Quan finalment després d'un grapat de trucades més em va tornar a atendre un operador, ja ben molest li vaig dir que no em passés amb ningú sisplau, que m'ho resolgués ell que no costava tant i així va ser al final! Santa Paciència! Quina "Burrocràcia"!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Post Recomendado deslizante para blogger