23 de setembre 2008

Spam: els correus brossa



Avui amigues i amics blogaires l'arribada d'un spam o correu brossa que ha superat els filtres i ha anat a parar directe a la safata d'entrada ha despertat la meva curiositat i l'he obert!!! I, sorpresa!!

Quina sort que tinc! Resulta que m'ha tocat la loteria suïssa, sóc el guanyador de l'any 2008 entre no sé quants milers de mails seleccionats (jeje) i només em cal enviar un mail amb moltíssimes dades personals o un correu ordinari a Liverpool (no era de Suïssa el premi?) i el premi (amb lliures esterlines malgrat ser de Suïssa) ja serà meu.Vista la meva "sort" he decidit entrar a la carpeta de spam eliminat que tinc i rellegir els rebuts en el darrer mes.

Afortunat? afortunadíssim sóc... en aquest mes de setembre no només m'ha tocat la Loteria suïssa, també he estat l'afortunat guanyador d'una loteria nacional anglesa, una d'irlandesa, un sorteig dels ordinadors Dell, 20 milions de dòlars que un senyor xinès de Hong Kong diu que em vol transferir, un premi d'una companyia privada i molts nous "amics" que m'ofereixen negocis a llocs com Burkina Faso.

I això que aquests no portaven cap arxiu adjunt de nom atractiu amb regalet de virus incorporat ni era una d'aquelles pesades cadenes amb cinquanta mil noms incorporats i que has d'enviar no sé quantes vegades! Ja sabeu, vigileu amb l'spam i tot això i no en feu ni cas, amigues i amics!

P.S. Dibuix extret d'Internet d'en Randy Glasbergen on podeu veure que els súperdolents ja ataquen en Batman també per mail.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Post Recomendado deslizante para blogger