28 de febrer 2008

Respectaran Catalunya a Salou (i a tot arreu!)



Bones! Permeteu-me que avui escombri cap a casa. Abans que tot disculpeu l'hora d'actualització però és que ara arribo del míting que hem fet a Salou amb l'Artur Mas.

No vull polititzar, tothom ja sap el meu punt de vista i no aniré a convençer a ningú, només que quedi clara la idea per a tothom que viu , treballa i estudia a Catalunya, que a Espanya, com diu el lema de la fotografia:

Respectaran Catalunya.

Cal que mirem per nosaltres, perquè sinó... qui ho farà? El míting ha transmès bones sensacions, la veritat.

Visca Catalunya!

P.S. Estava TV3, si demà algú em veu pel TN-Comarques q m'avisi!

3 comentaris:

  1. ola profe soc la marina de 3eso xDD
    ja te dit q em pasaria
    espero q aixo vagi be
    adeu
    fins dillums jaja

    ResponElimina
  2. Com bon flautista d´Hamelín, Mas ha sabut tocar la melodia oportuna!. I tots al son de la seva flauta balleu i balleu en la direcció que toqui... ara cap al costat de l´esquerra, ara cap al costat de la dreta!

    ResponElimina
  3. Ho important però, amic/ga blogaire, es no perdre mai el nord i saber perfectament cap a quin costat es balla i per quin motiu es balla: Catalunya.
    D'altres ja se'n perdut fa temps en profecies, cortines de fum i somnis irreals.
    El dia que tots, jo inclòs evidentment, deixem de banda manies personals, lluites entre catalanistes, idees de partit i busquem un objectiu comú, aquell dia començarà Catalunya.
    Mentrestant intentem trobar la manera de començar! Una abraçada!

    ResponElimina

Post Recomendado deslizante para blogger