12 de desembre 2008

Assemblea Local CDC a Salou

Ahir a les 20.30 hores i davant la presència de nombrós públic assistent va tenir lloc una assemblea de l'executiva local de Convergència de Salou que presideix la Carme Orts. Vaig tenir el goig i l'orgull de ser-hi convidat per explicar a tots els assistents, donada la meva condició de Conseller Nacional, fets actuals de política catalana i espanyola i el funcionament dels Consells Nacionals i la feina que allí realitzem.

Va ser una assemblea molt participativa on també es van tractar temes de l'àmbit local com els pressupostos de l' Ajuntament, temes comarcals i que va cloure el president comarcal, Santi Pallàs amb unes paraules per passar a un posterior brindis nadalenc i un desig de bones festes a totes i tots.

En la meva intervenció vaig agrair el suport rebut dels salouencs en la meva elecció el passat mes de setembre, vaig explicar que és i que significa això de conseller nacional i com funciona el Consell i quines són les seves tasques, així com parlar de la crisi actual, possibles solucions i efectes i fer un petit esbós de política catalana i espanyola del dia a dia. Tots a seguir treballant doncs, que anem en la bona línia i endavant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Post Recomendado deslizante para blogger